[linux] video feeding

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Leden 13 15:36:54 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, marek wrote:

> Cauko,
>
> nedavno bol na slashdote odkaz na nejaky mpeg streamingovy soft pre linux,
> pozri sa tam.

Ten mpeg streamingovy soft pre linux som si stiahol (info som nasiel na
www.root.cz v minulej softwarovej sklizni) ale je tu problem ze pouziva
nejaky svoj format takze sa da pouzit iba ich client.

Inac som to este neskusal info mam len z ich stranky.

> 		Marek

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)