[linux] Problem : Bootovacia disketa

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Leden 14 10:18:27 CET 2000

>     Maslim, ze tu to chcelo nacitat prave root
> directory :-)) a tu nenasiel :-((

Presnejsie: root filesystem tam ma, alebo aspon nieco comu uveril ako root
filesystemu, ale chcel init, ktory nenasiel. Prehladaven cesty su
/etc/init /sbin/init atd. Tento je mozne pomocou parametra INIT=, co si
myslel, ze on zabudol... :)

Pomocou INIT=/bin/sh sa napriklad nabootoje masina bez ochrany heslom pri
bootovani priamo s rootovskym shellom :)
	- mozno som pre niekoho prave povedal novinku :)

Co tu teraz pisem ti nepomoze pri vytvarani root diskety, len som
odpovedal aby som upresnil INIT=

Majte sa
					Jano