[linux] Problem : Bootovacia disketa

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pátek Leden 14 10:37:05 CET 2000

Sorry, ale s tymto nesuhlasim, v pripade minidistribucii sa oplati si
vyrobit vlastnu, teda aspon upravit uz nejaku existujucu, lebo disketa je
predsa len dost maly priestor nato, aby tam bolo vsetko mozne, takze kazdy
autor si ju upravi, tak aby, tam mal len to co skutocne potrebuje,
popripade, doplni nieco co by chybalo...
Pokial si si nevsimol, tak vacsina z tychto minidistribucii je
specializovana, podla toho je tam pridany ten alebo onen soft, vid LRP -
je zamerany na router, Brutalware (je 3 disk) je na hackovanie, loaf je na
konektovanie - obsahuje lynx,ssh,ftp,telnet. Dalsi detail preco sa oplati
urobit si vlastnu disketu je aktualnost, vacsinu z minidistribucii uz dost
dlho nikto nevyvija, takze su tam stare jadra a dost veci je urobenych
tazkopadne a zaberaju vela miesta....
Odporucam pozriet sa na take veci ako busybox - multibinary call, jedna
150 kilova binarka nahradi vsetky programceky z adresara /bin a cast aj
z /sbin, ako autor tohto softu pise, staci busybox, shell, jadro a libc6 a
mozete bezat....a je to skutocne pravda.

PSIkappa

PS: nexcem vyvolat flamewar, ale nedalo mi, tiez vyvijam minidistribuciu
pre router, lebo LRP aj Coyote linux este niesu dotiahnute.