[linux] GIMP

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pátek Leden 14 11:14:50 CET 2000

> Ahojte.
>
> To ssh mi uz super funguje, vdaka. Ale mam iny problem tykajuci sa GIMPu.
> Potrebujem urobit nejaku gr. predlohu pre web a nemozem si poradit s
> nasledovnum problemom.
> Nakreslim obrazok, atribut-transparentny, a chcem ho ulozit ako jpg.
> No a tu nastava moj problem. Dam ho ulozit cez Save as, vypyta si nazov
> fajlu a zdanlivo je vsetko OK. Ale neni!! Ked sa potom pozrem na ten fajl,
> tak ma napr. velkost iba nejakych 300B a neni to to, co som chcel, aby to
> bolo. Moze mi niekto poradit, kde robim chybu?
> [...]
no asi mas viac layerov
on savene len ten ktory je aktivny
pokial ti to vadi tak si skompiluj sucasnu devel verziu a budes ohureny
moznostami
navyse to je stabilnejsie ako posledna stabilna verzia.....

no ale odpoved na tvoju otazku je - daj si v zalozke layers urobit flatten
image a saveni to az potom

dz