[linux] Ovladace

majo na nnsk.sk majo na nnsk.sk
Pátek Leden 14 12:22:36 CET 2000

Pomoct ti mozem zatial len so zvukovkou. Ovladaze M$ NT su na
http://www.sblive.com/ , konkretne si musis stiahnut Live!Ware. To je balik
drivers + neaky soft a upozornujem ze je to tucne zhruba do 30 MB. Ak je tam
niekde len cisto driver, tak som nanho nenatrafil. Co sa tyka linuxu, tak
oficialne ovladace sa len pripravuju :(( ale to neviem urcite. Neoficialne
som zatial nehladal.

A co sa tyka ostatneho, co tak to skusit na www u vyrobcu ?
majo

-----Original Message-----
From: radovan [mailto:radovan na mtf.stuba.sk]
Sent: Friday, January 14, 2000 7:53 AM
To: linux na rak.isternet.sk
Subject: [linux] Ovladace

Zdravim,

mohol by mi niekto poradit, kde mozem zohnat ovladace na tieto
zariadenia pod  Linux a Win NT?

    Napalovacka Mitsumi CR-4802TE 8x4x2x
    CD ROM 32 TEAC CD-532E-B

    Sound Blaster LIVE od firmy Creatvive Labs

    graficka karta RIVA ASUS AGP-V3400TNT 16MB

    modem Microcom DeskPorte 56K Voice

    monitor AOC Spectrum 7Vlr+

Vdaka,
		Rado.