[linux] Problem s NeoMagic zvukovkou MagicMedia 256AV

Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Pátek Leden 14 13:32:22 CET 2000

> Pri spusteni sndconfig (verzia 0.38) detekuje
> spravne kartu ale odmieta
> pokracovat.

   Tak toto je uplna pravda a poriadne ma to rozculilo
:-)))
   Ja som to ale nakoniec vyriesil tak, ze som rucne
upravil modules a napraskal som tam Sound Blaster a
tak mi ta karta fachci v pohode :-))

> V inete som nasiel info o tomto probleme. Je vraj
> vyrieseny v novej verzii
> sndconfig.
> Po spusteni najnovsej verzie sndconfig (verzia 0.39)
> detekuje spravne kartu
> avsak po detekcii zmrzne PC.
> Po restarte bootuje az po "sound"...a zmrzne.
> Nevie niekto pomoct ?

   Toto som neskusal. Viem ale, ze Mandrake aj RH6.0
mi to detekuju ako nejaky SB, lepsie povedane daju mi
na vyber :-))) a tak som v Mandraku praskol znova SB a
zasa to fachci :-))))

Jerry