[linux] Nefunguje telnet

JoJo LASER cerny na ns.spnv.sk
Pátek Leden 14 13:49:34 CET 2000

Vazena linuxova komunita,

   prosim o radu. V skole (gymnazium) nam nainstalovali (konecne) novy
system RH5.2, pricom predtym sme mali Slackware a konecne mame pevne
pripojenie. Predtym bola nasa domena spnv.ke.sanet.sk a teraz sa to
zmenilo na spnv.sk (pricom funguje posta na spnv.sk ale aj na ns.spnv.sk i
na staru adresu spnv.ke.sanet.sk (asi to niekto presmeroval)).

   No a teraz k tomu problemu. Chcel by som sa na server napojit cez
telnet (WIN95), ale neviem ako resp. mi to nefunguje. Skusal som sa
napojit aj cez ns.spnv.sk aj spnv.sk. Je potrebne na tom serveri este
nieco nastavit. Pristup na roota mam.

   Vopred dakuje

Marian Cerny
JoJo LASER