[linux] Miesanie C a C++

Linux UN*X dodosoft na hotmail.com
Pátek Leden 14 14:02:29 CET 2000

>Zdravim,
>
>Chcel by som sa trochu blizsie pozriet na C alebo na C++. Zatial som sa
>nerozhodol, lebo C sa mi zda jednoduchsie ale C++ (a Qt) zase jednoducho
>pouziva grafiku. Je mozne vytvorit program bez grafiky v C a potom
>doplnit grafiku v C++ ?
>Co myslite, ktory jazyk je perspektivnejsi ( aj z pohladu dopytu na trhu
>prace ? ).
>
>Vdaka za radu.
>
>P.S.: Ako je to s programovanim grafiky v C++ bez Qt ?

Ja si myslim, ze v dnesnej dobe prevlada objektove programovanie, ktore je
aplikovane takmer vo vsetkych dostupnych jazykoch.
Urcite sa ti oplati naucit sa C++, nebudes banovat. Pracovne ponuky pre
PLUSKAROV su v Blave velmi dobre.
A C++ nie je tazke!!! Len sa tomu musis venovat.
Caf
   Jozo

P.S. "A co sa tyka tej grafiky, co mas na mysli?"