[linux] Miesanie C a C++

BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk BYS5_Linux_Diskusia na softip.sk
Pátek Leden 14 14:59:29 CET 2000

1.) Ked sa pozries na C++, musi sa pozriet aj na C, pretoze C++ obsahuje
vsetky konstrukcie z C a pridava k tomu nejake vlastne.
2.) Ano pretoze kod C mozes pisat aj v C++, priamo, ked sa vsak odvolavas
na nejaku kniznicu z programu C++, pricom kniznica bola pisana ( prelozena
) v C, je potrebne to kompilatoru oznamit ( extern "C" ). Inak Ti vyhlasi
ze nemoze najst funckiu. C++ totiz do nazvu funkcie zakomponuje aj jej
parametre, co mu umoznuje pretazovanie funkcii ( rozne funkcie s rovnakym
menom ale roznymi parametrami ). C nic take nepozna a da tam iba ciste nemo
funkcie.
3.) Ja pouzivam C++ ( okrem ineho :-), ono ked sa naucis jeden programovaci
jazyk, zvycajne Ti potom nerobi problem prejst na iny programovaci jazyk
rovnakeho typu, pretoze konstrukcie su si velmi podobne. A ostatne je len
zalezitost kniznic. Problem moze nastat len pri prechode medzi typmi,
pretoze je potrebne zmenit myslenie. Typy jazykov : strukturalny ( C,
pascal ), objektovy ( Java, Smalltalk, C++ ( aspon ciastocne )),
funkcionalny ( Lisp, Scheme ), logicky ( Prolog ), makrojazyk ( TeX ).

          vlk

Jaroslav Matej <matej na vsld.tuzvo.sk>@rak.isternet.sk na 14.01.2000 13:37:46

Odpovězte prosím  -  linux na rak.isternet.sk

Odoslané kým:  owner-linux na rak.isternet.sk