[linux] Zvukova karta Quad X-Treme 256

Peter Střelec beko na profi.sk
Pátek Leden 14 21:59:52 CET 2000

Tibor Pittich wrote:

> Dobry podvecer..
>
> s prekvapenim som zistil, ze zvukova karta, ktoru som si "poridil" (vid
> $SUBJ, alebo
> http://www.mediaforte.com.sg/products/quad_x-treme/quad_x-treme.html)
> mi pod linuxom nebezi.. resp. sndconf ju akosi neodhalil:-)
> tak som sa dal do hladania na webe, a ako pozeram, tak pozeram, nikde
> nevidim ani zmienku o jej funkcnosti pod linuxom. vyrobca sa od OS linux
> distancuje, a projekt alsa tiez podobnu zvukovku nepozna..
>
> prosim, ak mate skusenosti s takouto kartou, dajte mi vediet, pripadne aj
> [...]

Ja ju mam doma rozbehanu. Staci ti skompilovat ASLA sriver a fungujes.
http://www.alsa-project.org
Chodi fakt perfektne. Nemal som s tym velke probelmy. Ak bude treba poslem aj ti
aj conf.modules a poradim co a ako. Ja to mam aj s radiom ale radio som mal
trosku problemy rozbrhnut, lebo alsa na radio driver nema a alsa s video4linux
nejako velmi nechcela chodit ...
Inac vyrobca toho cipu je www.fortemedia.com ... chip FM801. A ovladac pre linux
tam je ak chces pozri si to. Ten ovl je ...