[linux] gag boot manager

Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Pondělí Leden 17 08:03:38 CET 2000

> Cafte,
> uz niekdo skusal %subj%? Ak ano, aky je vas review
> na neho?

    Ano!
Ja ho pouzivam a je to dobry soft. Zatial som s nim
nemal ziadne problemy! :-))
Nemam zatial odskusane ako je na tom s bootovanim
spoza hranice 8GB :-(( Mam sice 10GB disk, ale Linux
bootujem z particie, ktora zacina este pred touto
hranicou :-)).
Nemal som casu si tak podrobne citaj jeho zdrojak. A
navyse je strasne chudobny na komentare :-))).

Inak je graficky :-), no ale myskou klikat na ikonky
sa neda :-))))). Ma v sebe balik ikoniek (okolo 20).
Dokaze bootovat z diskety. Dokazes zaheslovat
bootovanie kazdeho z pridanych OS. Mozes zaheslovat
jeho setup. Ma boot timer do zvoleneho OS, Safe boot.
Vies ho ulizit jak na disk, tak aj na disketu :-)). Ma
jednoduchu instalaciu.
A to je tak asi vsetko.

Je cely v ASM a kedze ja som ASM manik, tak je to pre
mna super, akurat, ze by som ho pisal trochu lepsie.
Proste on nepouziva procedury. Vsetko je to v jednom
kuse za sebou :-)) sak ako vysledny kod po kompilacii
:-))))). Ale to nie je nas problem, ze??

Teraz je uz nova verzia 3.1, ktora pracuje v rozliseni
640x480. Predtym to bolo 320x240 :-((.

> Nasiel som to na root.cz, tu je link:

http://www.arrakis.es/~scostas/SOFTWARE/GAG/gageng.htm

Kazdopadne si ho stiahni a naistaluj. Ked sa bojis o
disk tak si ho uloz na disketu a skusaj ho z diskety,
ci Ti vsetko bootne :-))

Inac sa nahrava do prvych 38 sektorov na disku, takze
ak sa Ti pri bootovani on nespusti, tak mas boot vira,
alebo si niecim prepisal MBR.

Ak ho chces odstranit tak z DOSu a Winow to ide s
fdisk /MBR. Z Linuxu pouzijes dd prikaz na nahratie
napr. aj povodneho MBR a je to :-)))

Jerry