[linux] graf. karta TSENG ET4000W32P

Bukovinsky Peter Peter.Bukovinsky na swh.sk
Pondělí Leden 17 09:31:06 CET 2000

Nazdar!

Jedna sa o stary [Siemens] SNI PCD-4H s monitorom SNI MCM 1701.
Teraz som nan dal SuSE 6.2 (evaluation version - "korist"
z jesenneho Invexu, rozdavasli to tam ceski SuSE-aci).
Nemam na pokusy velmi vela casu, zatial som skusal konfigurovat
cez "sax".
Kolega zniekade vyhrabal alebo dosolichal "konfigurak", ktory
sme tu s uspechom pouzivali na spominane "stare sunky".
Nanestastie ho niekam zapotrosil.

Mohol by si mi poslat "konfigurak"?
Predpokladam, ze by som z neho vedel nakopnut aspon kartu.

Vopred dakujem.

Peter Bukovinsky