[linux] Linux a *.asf

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Pondělí Leden 17 12:26:56 CET 2000

On Mon, 17 Jan 2000, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

Nasiel som Netshow media player na adrese
http://www.fotcity.it/iol/netshow/linux/ ale je to len 2.0beta verzia
takze pre linux nema vsetky codeky, takze .asf prehrava iba zvukovu stopu.

Nenasiel by sa niekto kto ma moznost skusit to na inej platforme ze ci tam
su tie kodeky.

 > On Sun, Jan 16, 2000 at 09:39:20PM +0100, Jozef NOVIKMEC
wrote: > > Zdravim,

> Prehravac som nasiel minule niekde na nejakom ceskom servri.
> Vola sa to netshow player.
> Celym menom je to:
>   Microsoft netshow player for Linux :-))))
>
> Ale bohuzial nema instalovane kodeky pre mnozstvo *.asf kompresii,
> takze asi prehras iba zvukovu stopu (aj to len v lepsom pripade).
> Ak pojdes na stranky Microsrotu, tak sa tam dozvies,
> ze nova verzia netshow playera je Media player,
> ktory uz bohuzial pod Linux nieje. :-)
>
> 			Cau.
> 						SAL

		S pozdravom