[linux] ssh: denied X11 forwarding

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Leden 17 12:52:14 CET 2000

psi na dvalin.bicba.sk wrote:
> hmm, pokial sa nemylim, tak ti nieco chyba, co tak stiahnut daco ako
> openssh-askpass-1.2.1pre26 popripade cele openssh upgradnut na verziu
> 1.2.1pre26.

Ked som to instaloval, bolo este iba "pre24" verzia, ale OK,
stiahol/nainstaloval/upgradol som:
openssh-1.2.1pre26-1.i386.rpm
openssh-askpass-1.2.1pre26-1.i386.rpm
openssh-clients-1.2.1pre26-1.i386.rpm
openssh-server-1.2.1pre26-1.i386.rpm

Prebehol som doc k openssh-askpass a mam dojem, ze je to len nejaky
X-front pre ssh, ale budiz. Lenze vysledok je zatial rovnaky:

"Warning: Remote host denied X11 forwarding."

Matej Kovac wrote:
> okrem ineho je treba pustit aj xauth na server-side (teda
> odkial sa prihlasujes) a v sshd config je aj nieco okolo
> XauthPath.

Cize na masine z ktorej sa prihlasujem, ma bezat xauth? Ale ved
to je len "X authority file utility", cize nie nejaky demon!
Ked spustim "xauth", caka na nejaky "command"! Ci to ma ist na
pozadi?

BTW, v hlaseni je ze host na VZDIALENOM konci (teda ten, kam sa
chcem cez ssh prihlasit) odmietol forwardovat X11! S tym predsa
nema nic spolocne host, z ktoreho sa prihlasujem (kde bezi ssh
client a X server). Alebo ano? Tak to som z toho potom jelen...

Jarry

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net