[linux] Q: Existuje nieco ako MRTG ale bez perl-u ? (OFFTopic)

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Leden 17 17:26:36 CET 2000

Zdravim,
hladam nieco co dokaze zobrazovat trafic v style MRTG ale, aby to bolo
pokial mozno co najmensie, uz som prehladal cely freshmeat.net a nic
takeho som tam nevidel. Ucel - potrebujem to dostat do 1 disk routeru, mam
tam uz web server, tak uz potrebujem len nejaky traffic logger, nexcem to
robit externet cez SNMP.
Popripade, da sa skompilovat perl program do binarky (statickej alebo s
minimom kniznic) ? Idealne by bolo, keby bolo MRTG skompilovane tak, ze
jedinu kniznicu co by to volalo by bola glibc2.1.

PSIkappa