[linux] proftpd problem

Pondělí Leden 17 18:18:48 CET 2000

Dňa 17. Jan 2000 o 02:09, Michal Medvecky napísal(a):
> cojaviem, je hlavne dobre konfigurovatelny a nepocul som zatial o
> ziadnom bugu v pre9 ...
> rad by som ale vedel co s tym mozem robit, nie ci je bezpecny alebo nie
mno, ono sa neda povedat o ziadnom ftp servery (okrem troll-ftp, ktory je
zrejme pre linux to naj) spred pol roka ze by bol bezpecny:-))
bolo to sposobene chybouv kode, ktoru preberali takmer vsetky ftp servery z
wu-ftp.. ale co sa tyka proftp, kedze konkretne nan je otazka, je vo verzii
pre9 bezpecny.. a teda pouzitelny.. uz od pre6 boli len vylepsovane niektore
funkcie, nie nasty security bugy.. takze ziadne strachy;-)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk