[linux] VYRIESENE: Streamovanie videa z Linuxu

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Neděle Leden 16 14:02:32 CET 2000

Zdravicko,

 dakujem vsetkym, ktori ma odkazali na spravne miesta. Streamovanie som
 vyriesil (sice hnusne -- neopensourcovo) pomocou RealServera Basic a
 RealProducera (vsetko zadarmo v zakladnych obmedzenych verziach).

 Ako capture kartu som pouzil ATI s cipom BT848 (dufam, ze si to presne
 pamatam).

 Stacilo nainstalovat server, producer, patch k produceru na glibc2.1 systemy,
 napisat modprobe bttv a pospustat to a vsetko to fungovalo.

 Dik najma salovi za moje otravne otazky.

    Papa,
      Juraj.