[linux] Booting

Jozef Cierny cierny na intrak.tuke.sk
Neděle Leden 16 10:46:46 CET 2000

On Thu, 13 Jan 2000, Linux UN*X wrote:

> Ahojte.
>
> Mam na pocitaci nainstalovane W$2000 a Linux RH 6.1. W$2000 chcem
> odinstalovat a dat tam W$95. Linux teraz bootujem cez NTLOADER a je mi
> jasne, ze ked vymazem W$2000, tak mi nepojde Linux, okrem moznosti, ze
> pouzijem bootovaciu disketu pre Linux.

Kludne zmas vsetky zbytocnosti okolo  w2000, bootni z dosackej
diskety, nainstaluj w95, ten si sam prepise boot sector alias zmaze nt
loader, ale to neva.
Bootni linux z diskety, uprav lilo.conf, (podla toho, co chces bootovat
primarne), napis lilo v /etc a mas.

> Potom chcem teda nainstalovat W$95 a potrebujem, aby ako loader sluzil LILO.
> Da sa pomocou nejakeho softu urobit tento krok?
> Aby som nemusel znova vsetko instalovat.
> Alebo nahodou spadnu W95 a ked prepisem MBR, aby som pomocou nejakej
> utilitky vratil povodny MBR.
> Dakujem za pomoc.

win95 nepadaju nahodne, ale zamerne :-), preco by si prepisoval mbr ?
kolega ma na kompe nasledujucu zostavu:
nt 4.0
win95
linux
os/2
a pohoda...
a navyse stale mas disketu z linuxu, takze sa don kedykolvek dostanes a
prepises znovu mbr zadanim lilo.

						XXr na sT!Tc0_23