[linux] Aztech PCI 338 A3D

Peter Střelec beko na profi.sk
Úterý Leden 18 07:44:50 CET 2000

Jaroslav Podhorec wrote:

> Patrim k novacikom v LINUXE pozorne sledujem tuto konferu
> z  poznatkov ktore som tu ziska a literaturi si neviem pardit  z majou
> zvkovkou
> ALSA ju nerozbeha a OSS v 3.93 je za prachi anjeje to malo.
> pomoze mi niekto - mam RedHat6.01.
>
> duke na inmail.sk

  Ahoj Ja by som velmi neveril, ze spominana firma ma svoj vlastny chip.
Ona tam mozno ma na tom integraci naleku s menom AZTECH + nejake cisielko.
Ale ja som mal situaciu takuto: Aztech PCI 64-Q3D a chip tam bol
Trident4DWave. Ja neviem mozno je to u tejro karty inav ale myslim, ze
nie. Skus povedat aky tam mas ten chip a podla toho uvidime, lebo take
znacky ako je AZTECH, Manli, RealSound a podobne je vela ...

Vela zdaru Peter