[linux] sendmail: ako povolit relying?

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Úterý Leden 18 08:23:51 CET 2000

Zdravim, co takto precitat si dokumentaciu k sendmailu...
ked sa pozres do adresara /etc/mail tak je tam nieco ako relay-domains,
takze by sa patrilo pripisat do toho suboru ip adresy, z ktorych to xces
povolit, napr. nieco ako 192.168.1, tym povolis cele C class.
Co sa tyka prepisovania adresy odosielatela, tak to sa vola aj v sendmaily
maskarada, takze ak mas v sendmail.cf riadok zacinajuci DM , tak ho staci
zakomentovat a nebude prepisovat adresy.
Niesom ziaden guru na sendmail, takze mozno som sa v niecom kopol, v
podstate uz som od sendmailu presiel k postfix-u, takze toto su viac menej
take matne spomienky.

PSIkappa
psi na bicba.sk