[linux] Slovencina - Star Office

Miroslav Harustiak Miroslav_Harustiak na chirasys.sk
Úterý Leden 18 11:15:37 CET 2000

Mam rh6.0 a nainstaloval som slovencinu podla navodu Sala. Na konzole
funguje vsetko v poriadku. V  Star Office ( pouzil som scipt so50addfonts)
mi nereaguje na o s vokanom dlhe u,e,i,a,y. Ale l,c,t,z s mekcenom pisem v
poriadku.V xterme mi pismenka zmrsi, ale tiez nereaguje na o s vokanom ...

pri spusteny setsysfont vypise set_kernel_font: Neprípustný argument

/etc/sysconfig/i18n  LANG=sk
               LINGUAS=sk
               LC_ALL=sk_SK
               SYSFONT=lat2u-16
               SYSTERM=linux-lat
/etc/sysconfig/keyboard KEYTABLE="sk-qwerty"

Neviet prosim vas poradit kde mam hladat chybu?

Dakujem                            Miroslav Harustiak

miroslav_harustiak na chirasys.sk