[linux] Wine & Games!

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Úterý Leden 18 12:47:04 CET 2000

Ahoj,

> mam jednu otazocku:
> Snazil sa niekto rozbehat nejake Win games pod linuxom
> cez wine (alebo inak)?
> Nemyslim jeho Solitare a pod., ale myslim games napr.
> NHL '98  a pod?

Mne sa podarilo rozbehat StarCraft.
Islo to celkom dobre a svizne. Ale ked som upgradol wine,
tak to prestalo fungovat, takze ma to prestalo bavit,
ze kazdy program ide v inej verzii wine, tak som to vsetko pomazal.

> Vcera sme sa tak s kamosom na private bavili a prisli
> sme na to, ze to je jedina vec, pre ktoru musim drzat
> Windoze.

Ja skoro tiez. :-)
Este ho mam na prehravanie mpegov (pod Linuxom nemam hw support).

> Priznam sa, ze ja som to este neskusal. To len tak, ze
> ci aj vy mate takyto problem, alebo nie.

No hej. Navyse mam 3D cip, ktory nieje mesou podporeny
a asi ani specifikovany (3D Rage Pro).

			Cau.
					SAL