[linux] Maskarada a ping

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Úterý Leden 18 16:27:38 CET 2000

--
> no ja fakt nerozumiem o com hovoris, ja mam tiez linux s
> maskaradou a ping, traceroute mi chodia uplne bez problemov
> z akej kolvek klientskej stanice s lokalnou IPckou

no v podtate mate obaja pravdu..ide o to, ze ping pouziva ICMP pakety, a tie
NAOZAJ nie su maskaradovane, takze sa nedopingas
ALE
ak si nahodou prekladal jadro,(a asi si prekladal, ked maskaradujes)
tak tam sa da povolit volba za MAsquerade ICMP packet (alebo tak nejak)
a to je prave protokol, ktory pouziva traceroute, ping a pod.
takze ak chces mat masquerading na ping, musis prelozit jadro s touto podporou.

			peter bodnar