[linux] dd & lilo - pohnojil som to

Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Středa Leden 19 09:02:08 CET 2000

Zdravim Vas,

Hral som sa s GAG a s lilo a dopadlo to tak, ze som omylom umiestnil
lilo na hda1 (asi lebo ->). (hda1-dos, hda3-linux), ked som to potom
restartoval tak po vypisani 'LILO boot:' a volbe dos mi to znovu
vypisalo 'LILO boot:' a to dookola.
Aby to nestacilo, tak som este pouzil prikaz 'dd' ... asi nevhodne...
Vysledok = chybna tabulka oblasti, ale subory v hda1 boli citatelne po
starte z DOS diskety, nie uz z Linuxu. Ked som sa potom pokusil spustit
Win98 tak vypisal ' inicalizacia VFAT zlyhala, system zastaveny'.
Scandisk nezistil ziadnu chybu na disku.

Ake je spravne riesenie takejto situacie ? ( Ja som po mnohych pokusoch
urobil 'SYS C:' a ono to vyzera v poriadku ... ?).

Dakujem za radu.
MJ