[linux] Slovencina - Star Office

Juraj Markusek markusek na dec50.vm.stuba.sk
Středa Leden 19 09:01:30 CET 2000

On Tue, 18 Jan 2000, Miroslav Harustiak wrote:

> Mam rh6.0 a nainstaloval som slovencinu podla navodu Sala. Na konzole

pred instalaciuo podla Sala doporucujem XKB-CZSK-FORCEDIM. Staci spustit len
install.sh a potom pokracovat instalaciou podla Sala.Vsetko co treba v
XKB-FORCED spravit rucne spravi instalacia od Sala, akurat v Salovej je
chyba ktoru to predosle spustenie XKB fixne(asi tam nieco chyba).

DURO