[linux] dd & lilo - pohnojil som to

Ing. Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Středa Leden 19 10:06:00 CET 2000

> Zdravim Vas,
>
> Hral som sa s GAG a s lilo a dopadlo to tak, ze som
> omylom umiestnil
> lilo na hda1 (asi lebo ->). (hda1-dos, hda3-linux),
> ked som to potom
> restartoval tak po vypisani 'LILO boot:' a volbe dos
> mi to znovu
> vypisalo 'LILO boot:' a to dookola.

    Tak uz tu by som bootol z diskety a urobil ten SYS
C:  (dufam :-))) )

> Aby to nestacilo, tak som este pouzil prikaz 'dd'
> ... asi nevhodne...
    hmmm, asi ano. Co si mu dal na vstup??? a kam???
Tak to si mohol kludne prepisat nezmyslami MBR!!! a
potom by Partition table bolo v kely :-(((

> Vysledok = chybna tabulka oblasti, ale subory v hda1
> boli citatelne po
> starte z DOS diskety, nie uz z Linuxu. Ked som sa
> potom pokusil spustit
> Win98 tak vypisal ' inicalizacia VFAT zlyhala,
> system zastaveny'.
> Scandisk nezistil ziadnu chybu na disku.
>
> Ake je spravne riesenie takejto situacie ? ( Ja som
> po mnohych pokusoch
> urobil 'SYS C:' a ono to vyzera v poriadku ... ?).

   No toz, to je tazke. Asi by zostalo rucne napraskat
Partition table cez NU alebo inak :-((. A to by si
musel najprv prejst diskom, ze kde su tie particie.

Toz tolko zatial.

Jerry