[linux] Otazky : [sound, screensaver,...]

marek kilimaje na alpha.euba.sk
Středa Leden 19 10:17:21 CET 2000

On Wed, 19 Jan 100, Bubak wrote:

> Ahoi
>
> Mam tu 3 otazocky na vas vsetkych (alebno aspon na tych. co mi s nimi
> pomozu)
>
> 1) Pouzivam X - query. Je mozne si potom zo servera spustit ja neviem napr.
> MP3 a pocuvet to na mojom PC na mojej zvukovke? Ak hej, musi byt zvukovka aj
> na serveri ?
Nie, uvedom si, ze pri CD kvalite je to tusim 155 KB/s, a to je pre siet
riadna zataz. Radsej pouzi shoutcast na mp3 streamovanie a dekoduj si to
localne.

> 2) Existuje nejaky program, ktory mi dokaze vypnut monitor (hodit ho
> standbyu) ?
>
> 3) Po urcitej dobe mi moj linuxik zhasne, teda len sa zapne scrsaver, ci som
> na konzole alebo v oknach. Da sa tato doba nejako nastavit? Ak hej, kde?

V oknach si to nastav v manazeri, snad to najdes. Na konzolu na to sluzi
prikaz setterm sa myslim vola. Treba ho spustit s nejakym parametrom,
pozri si man page. Daj si ho do login scriptov

		Marek