[linux] Otazky : [sound, screensaver,...]

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Leden 19 10:30:32 CET 2000

Ahoj,

> Nie som si celkom isty ale toto sa asi neda. Ak sa mylim tak ma opravte.

Da sa to. Neviem teraz presne, ci je toho schopny napr. esound (esd),
ale nas to dokaze urcite. Ide potom o zatazenie siete
a o kvalitu, akou budes zvuk prenasat.
Prenasa sa totiz nekompreimovane a pri
44100 Hz 16 bit stereo je to 4*44100 bytov za sekundu
na jeden stroj.

			Cau.
					SAL