[linux] Dodatok Aztech PCI 338 A3D

Jaroslav Podhorec duke na inmail.sk
Středa Leden 19 11:12:03 CET 2000

>   Ahoj Ja by som velmi neveril, ze spominana firma ma svoj vlastny chip.
> Ona tam mozno ma na tom integraci naleku s menom AZTECH + nejake cisielko.
> Ale ja som mal situaciu takuto: Aztech PCI 64-Q3D a chip tam bol
> Trident4DWave. Ja neviem mozno je to u tejro karty inav ale myslim, ze
> nie. Skus povedat aky tam mas ten chip a podla toho uvidime, lebo take
> znacky ako je AZTECH, Manli, RealSound a podobne je vela ...

Takze chip je AU8320 a pocadza od firmi VORTEX aje to prvi chip od menovanej
firmi
z realnou podporov 3D SOUND aspon tak to recenzovali casopisi pred 2.5 rokom
ale par mesiacov na
to visiel chip AU8330 ten je napriklad v karte TurtleBeachMontego pod
Windows 9X je compabilita
z Sound Blaster alebo Sound Blaster PRO bios jej prideli IRQ11-neda sa
zmenit iba zmenou slotu pci
oetatne parametr su:
PCI 338 A3D Suond Baster Emulator -IRQ5 moznost vibrat(5;7;10;)DMA 1 a 3
ADRESA 0220 a 0388
PCI 338 A3D MPU401-emulator -adrresa 0333
PCI 338 A3D Gameport Interface -adresa 0201
Este pznamka OSS v 3.9x jej prideluje beta driver a ma problemi zo
vzorkovanim wav takze to asi nebude
take lahke ju rozbehat.
To hadam zatial stci dalsie info ako /proc/pci/*.*a zaznam pri bote nieje
proble poslat
ak mi niekto je ochotny pmoct.

Majte sa LINUXACI

duke na inmail.sk