[linux] O: Ako tlacit text inak ...

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Leden 20 09:52:40 CET 2000

Zdravim,
mam takyto problemcek, potrebujem tlacit len cisty text v kodovani lat2,
ale potrebujem ho tlacit zhustene a landscape (na sirku). Tlaciaren
obsahuje v pamati fonty a tlaci v pohode. Tlaciaren podporuje PCL4.5.
Da sa to urobit nejako bez toho, aby som to musel prehnat cez gs ?
Popripade nejake ine navrhy, ale rozhodne by som to nerad robil v
kombinacii enscript+ghostscript, totiz potrebujem tlacit vacsie objemy -
vystupy z databazy. Este taky detail, neodkazujte ma na APS filter.
Printing HOWTO som cital, ale nic som tam o tomto nevidel.
Mozno by aj pomohol nejaky link na stranku o tlaceni.

PSIkappa
psi na bicba.sk