[linux] XWindows

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Středa Leden 19 18:57:28 CET 2000

Dňa Št, 20 jan 2000 ste napísali:
> Zdravim vsetkych.
> Chcel by Vas poprosit o radu. Instaloval som RH 6.1 a graficka
> instalacia prebehla bez problemov. No ked som sa snazil nakonfigurovat a
> nasledne spustit X, tak mi to vobec neslo.

Problem bol uz pri konfiguracii karty pri instalacii, alebo tato prebehla tiez
uspesne a az po starte uz nainstalovaneho systemu  a spusteni pomocou
startx , xserver nenabehol ?

Zlyhala detekcia karty pri konfiguracii ?

Ak detekcia bola uspesna, je mozne ze boli zle nastavene parametre monitora.
Potom skuste znova ine nastavenie pomocou Xconfigurator.

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk
    ICQ uin: 57564590