[linux] Nefunguje telnet

JoJo LASER cerny na ns.spnv.sk
Čtvrtek Leden 20 13:44:58 CET 2000

>    Hej. Suhlasim. Sorry za omyl, ale ked clovek nema
> pred sebou vsetko tak sa to stane. Nemozem si vsetko
> pamatat :-))) Este raz sorry!!!
>
>   No, este otazka odo mna. Dostanes vobec nejaku
> odpoved???
>   Alebo za login pises root a potom jeho heslo???

Takto: z pracovnej stanice
spustin windows\telnet.exe pripojit vzdialeny system napisem ns.spnv.sk

Zo servera: spustim telnet
napisem open ns.spnv.sk
napise Trying (ip adresa)...
       telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused

> Cez telnet sa ako root nepripojis!!! Musis sa najprv
> pripojit ako obycajny pouzivatel a potom pouzit prikaz
> "su -" a potom si to od teba vyzada root heslo!!!

??? Tomu nechapem. Ja sa pripajam z Win95. Ak sa pripajam z linuxu, tak
len zo servera a to vzdy ako iny uzivatel. Ja vlastne ani rootom byt
nemozem. Mam sice jeho uid (konto sa vola spravca a ma #).