[linux] vnc s consolou..alebo nieco na ten sposob

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Čtvrtek Leden 20 17:56:22 CET 2000

On Thu, Jan 20, 2000 at 03:12:16PM +0100, HORNICEK, Tomas wrote:
> Prijemny a pekny den prajem
>
> Mam taky problem, v robote nemam povoleny pristup na internet, teda okrem
> portu 80 a potreboval by som sa dostat na
> moju masinu doma kde bezi linux. Kedze je to 386etka tak mam len konzolu bez
> iXacov. Napadlo ma pouzit vnc, ale k
> tomu potrebujem iXy a tie pochybujem ze rozbeham na takej masine tak aby sa
> s nimi dalo aj rozumne pracovat.
> Potreboval by som teda sice nieco na sposob vnc aby to slo cez web, ale
> nepotrebovalo ixace.
> Myslim si ze redir nepomoze pretoze na internet sa dostanem len cez proxy...
> [...]

Ahoj,

  exituje aj java verzia vnc klienta. Ak mas nainstalovany vncserver,
tak na nejakom porte (pozri doc) visi aj http server, ktory
ponuka automaticky vnc klienta v jave.
Niesom si ale isty, ci to pojde, ked su blokovane vsetky porty.

Potom ma uz napada len moznost tunelovania cez proxy (niekde na
freshmeate bol na to program, neviem nakolko je to funkcne).
Ale na to tusim potrebujes mat Linuxy s rootom na oboch stranach.
(dalsie info len sukromne).

		Cau.
					SAL