[linux] vnc s consolou..alebo nieco na ten sposob

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Leden 20 19:08:27 CET 2000

Zdravim, ak xces tunelovat cez firewall, tak sa to da, ak mas na oboch
strojoch, ktore xces spojit root-a (obidva su unix-y) a dokazes ich
vzajomne ping-nut tak nieje problem, do icmp packetov sa daju balit aj ine
packety a tak "skoro" transparentne prechadzat firewallom....
Cele to ma 24 kb tar.z, vraj sa to vola icmp_tunel, neviem, kde sa to da
najst na sieti. Blizsie info, pripadne ten file sukromne.

PSIkappa
psi na bicba.sk