[linux] otazka

Branislav Molcan bmolcan na ba.entry.sk
Pátek Leden 21 01:41:39 CET 2000

angell wrote:

> zdarek all
>
> nainstaloval som si storm linux s kde (je to postavene na debiane), ale ked
> chcem skompilovat nejaky soft ( pre kde) tak pri configure vypise :
> error: in the prefix, you've chosen, are no KDE header installed. This will
> fail. So, check this please and use another prefix.
>
> vie mi s tym niekto poradit ????

Asi ti priamo neporadim, osobne som sa s tym este nestretol.
Podla mojich skusenosti pri kompilovani, prefix-om sa definuje
adresar, kam sa dany soft nainstaluje. Skus mu pri konfiguracii
zadat ./Configure --prefix=<adresar,kde mas nainstalovane KDE>.

Pripadne skus ./Configure --help, kde sa dozvies viac.

Brano
Branislav Molcan,Sevcenkova 24,
Bratislava, 85101 Slovakia
telephone : +421-7-62246 293
mobile    : +421-905-404 922
e-mail 1  : bmolcan na ba.entry.sk
e-mail 2  : bmolcan na pobox.sk
I'll be notified about each e-mail by mobil