[linux] GAG ine problemy

stanislav.ulicny na philips.com stanislav.ulicny na philips.com
Pátek Leden 21 09:38:39 CET 2000

zves na pollux.sk@SMTP na rak.isternet.sk on 21.01.2000 09:32:11
Please respond to linux na rak.isternet.sk@SMTP
Sent by:	owner-linux na rak.isternet.sk
To:	linux na rak.isternet.sk@SMTP
cc:

Subject:	[linux] GAG ine problemy

Na zaklade ohlasov som si stiahol GAG boot manager cesku verziu
Instalacia prebehla ok aj nastavenie ale ked som chcel nabootovat
LINUX RH61 (ktory mi ponukol) a chcel som ho spustit tak mi vyhlasi ze nenasiel boot co sa s tym da robit.
rozdelenie disku
1        FAT32 2GB WIN98
2        LINUX 1.7GB
3        Zvysok disku FAT32
po tomto uz LINUX nenatiahnem a musim ho reinstalovat(nastastie len zacinam)

Dalsi moj dotaz sa tyka fontov pri terajsej instalacii mi nenabehnu X (gnome) a vydiet tam hlasku ze nenasiel
font fixed predtym ked mi este X nabehli tak som
tam nemal slovenske znaky ale hieroglifi miesto makkych t,s,c...

A na zaver ako nainstalovat aj slovensku klavesnicu a prepinat medzi US a Sk

                    DAKUJEM
                    Peter