[linux] GAG ine problemy

Ing. Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Pátek Leden 21 10:07:23 CET 2000

> Na zaklade ohlasov som si stiahol GAG boot manager
> cesku verziu
> Instalacia prebehla ok aj nastavenie ale ked som
> chcel nabootovat
> LINUX RH61 (ktory mi ponukol) a chcel som ho spustit
> tak mi vyhlasi ze nenasiel boot co sa s tym da
> robit.
> rozdelenie disku
> 1        FAT32 2GB WIN98
> 2        LINUX 1.7GB
> 3        Zvysok disku FAT32
> po tomto uz LINUX nenatiahnem a musim ho
> reinstalovat(nastastie len zacinam)

   Oki! Mno a kde si mal naistalovane lilo??? Ak si ho
nemal naistalovane na tvojej 2 particii (hda2) tak tam
fakt ziaden boot nie je a GAG za to nemoze!!!

   Ak mas disketu, bootni linux z nej a praskni lilo
na linux particiu!!
   Ine varianty uz boli popisane. ALE ESTE JEDNA:
jednoducha pre nesk. uzivatela: Bootni z CD (alebo ako
si instaloval linux) akoby si ho chcel instalovat,
namiesto instalacie tam potom zvol UPGRADE ("znovenie"
ci jak sa to prelozi) a nevyber zadne baliky. Tak sa
ti neda nist navyse, ale ponukne ti to instalciu lilo.
A tam si zvolis, ze ho chces na linux particiu a je
to!!!
A nemusis nist instalovat znova :-)))))

Jerry