[linux] GAG ine problemy

Ing. Jaroslav Matej matej na vsld.tuzvo.sk
Pátek Leden 21 12:10:48 CET 2000

Zdravim Ta,

Asi Ti neporadim, ale ja som prave vcera ten GAG instaloval a bolo to O.K. na dvoch pocitacoch.
- Dos : fdisk /mbr        .... na odstranenie LILA
- Linux som nabootoval z diskety, opravil lilo.conf ( odtranil som polozku 'other' a boot polozku som upravil
tak aby sa bootovalo z particie kde je Linux, potom /sbin/lilo.
- vytvoril som si boot disketu pre GAG, restartol som to, boot z GAG diskety a potom som konfiguraciu nastavenu
v GAG ulozil na disk.

Maj sa,
MJ