[linux] syslog a remote logovanie

Ernest Beinrohr - OERNii oernii na oernii.sk
Neděle Leden 23 14:01:32 CET 2000

Zdravim, snad mi pomozete. Nastavil som si remote logovanie, vsetko facha
v pohode, ale na tej remote masine mam problemik. On ten syslog totiz tie
hlasky, ktore dostava loguje do SVOJHO /var/log/messages. To ma dost stve a aj
som uz vselico skusal ale sa mi nepodarilo nastavit, aby tie remote hlasky
logoval do ineho suboru. Dokaze to iba na zaklade napr mail.* . Neviete
o nejakom sposobe, ako to nastavit ?. Vdaka

PS: 2x syslogd 1.3-3

--
OERNii - Ernest Beinrohr |  @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@