[linux] SMP kernel vs modules

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Leden 24 08:42:38 CET 2000

Zdravim,
mne chodi 2x Celeron 433Mhz(nepretaktovany) v pohode, ale odporucam,
nahodit novu verziu jadra, minimalne 2.2.13, v starsich verzia nieje SMP
to prave orechove.... A zo zasady si skompilovat vlastne jadro, pokial
mozno, nepouzivat predkompilovane...
Z toho co si napisal vypliva, ze pouzivas rozdielne verzie modulov a
jadra, ked si vykompilujes vlastne jadro, tak si tam nastav - Set version
information on all symbols for modules.
Co sa tyka adresa s modulmi, tak default hlada nieco ako
/lib/modules/verzia_jadra a vacsinou v kazdom module je zapisane s akou
verziou bol vykompilovany a pre aku je urceny.