[linux] Nefunguje telnet

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Leden 24 09:43:06 CET 2000

>     Tak to znamena, ze bud nenasiel takeho hosta, teda nevie sa k nemu
> dostat, alebo na nom nebezi telnet. Alebo tam mas nejaky firewall, ktory
> nepusti pakety pre telnet port (23).

Spojenie je odmietnute. A hotovo, nic ine.

??? Tak moment. Nemozes sa prihlasit ako root na druhej strane, t.j. na
pocitaci, kde sa chces telnetnut. Resp. da sa to umoznit, ale default to
je zakazane.

root = uid 0, t.j. ak mas konto "spravca", ktore ma uid 0, je to to iste
ako root. Bez diskusie.

Mal by si si vselico najprv precitat, lebo sa zda, ze mas dost veci
nejasnych a pomotanych...

					Jano

ps: toto nie je kritika, ale odporucanie.