[linux] riadenie tlace

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Leden 24 16:18:11 CET 2000

Zdravim,
tak natom som zatial program nevidel, ale videl som to spracovane
hardwarovo cez AXIS printserver 6500, tam je nato cipova karta a len ked
ju zasunies, tak sa vytlacia tvoje dokumenty na prislusnej tlaciarny.

PSIkappa
psi na bicba.sk