[linux] Mail a PHP

Cecetka.Robert na zsr.sk Cecetka.Robert na zsr.sk
Úterý Leden 25 08:15:14 CET 2000

Po zadani info(); mi v extensions APACHE vypise

Loaded modules: mod_php3, mod_perl, mod_setenvif, mod_auth, mod_access,
mod_alias, mod_userdir, mod_actions, mod_imap, mod_asis, mod_cgi, mod_dir,
mod_autoindex, mod_include, mod_status, mod_negotiation, mod_mime,
mod_log_config, mod_env, http_core
Takze asi to mam mainstalovane !!

Robert