[linux] zvlastnosti pppd

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Úterý Leden 25 10:50:10 CET 2000

> Jak 100 hoven? A neradte mi devel jadro, ta chudinka ma 8MB RAM a kompilovat
> to bude asi 20 rokov (nehovoriac o tom, ako dlho bude bootovat, uz teraz trva
> niekedy depmod -a vyse hodiny). Neviete niekto zohnat 4-8 kusov 4megovej
> 30pinovej ramky? Dobre zaplatim.

:)

Ad 1. A kto povedal, ze to musis kompilovat na tej chudinke???
Ad 2. depmod -a staci urobit raz, takzer keby si modifikoval rc skript
tak, ze napr. nenajde novsi datum na module, ako je na module.dep, tak
depmod -a nerobi, alebo este rychlejsie je vyhodit depmod -a uplne, s tym,
ze si ho urobis sam, vzdy ked pridas novy modul (mozno nikdy:) alebo ked
zmenis /etc/modules.conf (mozno skoro nikdy). Je uplna chlopotina, ze to
bezi pri kazdom bootovani. Ja som to zrusil, a tak rychlo nabootovani
2.3.40 ako mam ja asi nema nikto. :)

Maj sa
					Jano