[linux] 3x httpd.apache !

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Úterý Leden 25 11:15:18 CET 2000

> Zdravim,
>
> zistil som takuto podivuhodnost:
> Mam na severi hostovane spolu 3 web stranky. Na eth0 som dal este
> dva aliasy (eth0:1 a eth0:2), priradil IP-adresy a do httpd.conf
> pridal:
>
> <VirtualHost (IP adresa priradena eth0:1)>
> ... Take tie blbosti, ako DocumentRoot, ServerName,...
> </VirtualHost>
>
> <VirtualHost (IP adresa priradena eth0:2)>
> </VirtualHost>
>
> Podla Virtual-Services-HOWTO, apache ma svoju podporu pre virualne
> domeny a "IP-based virtual hosting" je preferovane riesenie.

> [...]
no tvoj dotaz nechapem
bezia ti tri demony pod rootom alebo jeden ako root a dva ako nobody
mne napriklad bezi dvadsat procesov httpd
kazdy jeden httpd sluzi na jedno jendotlive spojenie
mnozstvo procesov httpd zavisi od minspare servers a max spare servers v
httpd.conf (blizsie dokumentacia)
okrem toho je podla mna predsa len jednoduchsie nechat bezat virtualne
domeny na rovnakej IP - niezeby som mal neviemaky traffic ale nerobilo to
este ziaden problem
usetris IPcky a konfigurujes len jeden file: httpd.conf

dz

PS este navrch ale to som si nie isty lebo sa mi teraz neda mrknut do
dokumentacie sa mi zda ze IP based vhost sa robi inak v httpd.conf ako
name based a name based sa robi tak ako si to tam vyssie popisal akurat
namiesto roznych maju rovnake IP (ten rozdiel medzi name based a IP based
je trochu vacsi myslim...)