[linux] modul ide-scsi s ide napalovackou

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Leden 25 11:15:22 CET 2000

Ivan wrote:

> Mam otazku ohladne modulu ide-scsi. Modul zavadzam normalne cez insmod,
> ibaze musim mat v /etc/lilo.conf  append="hdd=ide-scsi". Napalovacka
> na ide, kvoli ktorej tento modul potrebujem slape v pohode, ibaze ju
> nemozem pouzivat ako beznu cdrom (musel by som prepisat lilo a
> rebootovat). Da sa ten zasah do /etc/lilo.conf nejak obist?

ono mozno postaci do fstab pridat aj riadok pre /dev/scd0 (co je ta napalovacka
po zavedeni toho modulu) a mohlo by to ist (ja mam podobne spravene ze najprv
skusa vfat a ked to vfat nieje tak skusi automaticky zistit fs)

--
Karbonizujte koksohydráty, aktivujte granuláty a ohřejte mi párek.

Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-