[linux] Nefunguje telnet

JoJo LASER cerny na ns.spnv.sk
Úterý Leden 25 12:02:04 CET 2000

> Spojenie je odmietnute. A hotovo, nic ine.

Nepripojim sa z nijakej masiny. Ked je spojenie odmietnute co mam urobit,
aby som ho povolil. Potrebujem sa napojit iba z ineho pocitaca na ktorom
je Win95.
Je to potom ten firewall, co nedovili tie pakety? Kde sa to da zistit?
Ako zistim ci bezi telnet (ten riadok v inet.conf som tam napisal)?

PS: chapem, ze v tom mam chaos, ale aj tak dakujem za snahu pomoct. Prosim
majte so mnou strpenie.

JoJo LASER