[linux] zvlastnosti pppd

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Leden 25 13:15:05 CET 2000

On Tue, Jan 25, 2000 at 10:50:10AM +0100, Dado Jan wrote:

> Ad 1. A kto povedal, ze to musis kompilovat na tej chudinke???
Hmm. Asi by som to nejak mohol obist. Ale aj tak tych 8MB je hrozne slabe, kym
loadne ppp_deflate a bsd_comp moduly, trva to 4 sekundy.

To all: Nemoze to byt nahodou tym, ze mam UART 16450 a ten nema FIFO, ze by sa
nejake bajtiky stratili?

> Ad 2. depmod -a staci urobit raz
Asi to fakt vyhodim.

> 2.3.40 ako mam ja asi nema nikto. :)
No pockaj, prave som ho dokompiloval a na Mobile PII/366 a 128MB RAM depmod -a
asi tiez moc nebude badat :-)

> Maj sa
> 					Jano
Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>

--
           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!