[linux] 3x httpd.apache !

Jarry guru jarry na gmx.net
Úterý Leden 25 13:17:21 CET 2000

> bezia ti tri demony pod rootom alebo jeden ako root a dva ako nobody

jeden ako root, dva ako nobody

> mne napriklad bezi dvadsat procesov httpd
> kazdy jeden httpd sluzi na jedno jendotlive spojenie

Citujem z dokumentacie k apache:

"    Apache IP-based Virtual Host Support:
 Setting up a single daemon with virtual hosts
 For this case, a single httpd will service requests for the main server
 and all the virtual hosts"

Toto ma doplietlo. Rozumel som tomu tak, ze bude vzdy bezat iba jeden
proces httpd.apache ktory bude "nacuvat" na vsetky virtualne www servery

> okrem toho je podla mna predsa len jednoduchsie nechat bezat virtualne
> domeny na rovnakej IP - niezeby som mal neviemaky traffic ale nerobilo
> este ziaden problem

Jeden z mojich web serverov je intranetovy a potreboval som zablokovat
nan pristup z internetu. Nenapadlo ma nic lepsie, ako IP-chains...
Preto tie IP-adresy.

> usetris IPcky a konfigurujes len jeden file: httpd.conf

Z 255 mam zatial pouzitych len asi 60, no a httpd.conf je predsa aj
u mna len jeden...

Jarry

PS.: IP based virtual host support: (apache doc)

    <VirtualHost www.smallco.com>
    ServerAdmin webmaster na mail.smallco.com
    DocumentRoot /groups/smallco/www
    ServerName www.smallco.com
    ErrorLog /groups/smallco/logs/error_log
    TransferLog /groups/smallco/logs/access_log
    </VirtualHost>

    <VirtualHost www.baygroup.org>
    ServerAdmin webmaster na mail.baygroup.org
    DocumentRoot /groups/baygroup/www
    ServerName www.baygroup.org
    ErrorLog /groups/baygroup/logs/error_log
    TransferLog /groups/baygroup/logs/access_log
    </VirtualHost>

It is recommended that you use an IP address instead of a hostname
(see DNS caveats).

Myslim, ze IP-based virtual hosting sa robi predsa len tak, ako som
popisal...

--
Sent through Global Message Exchange - http://www.gmx.net