[linux] SMTP forwarding

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Leden 25 20:29:53 CET 2000

Prosim vas, moze mi niekto pomoct rozbehat %subj ?

Mam pripojenie cez ISDN, pevnu ip adresu, a zaplateny
pristup Isternet ISDN, ktory to ma v cene.

Ked dam v altaviste "SMTP forwarding" tak mi nic moc
relevantne nenajde. Trochu som sa hrabal v sendmail docs,
ale tam nieco najst ... fuj. Nieco k som nasiel aj vo
fetchmaili (ETRN), je to to co potrebujem? Pochopil som,
ze sa to pripoji cez smtp, povie ETRN, a vzdialeny sendmail
posle mojmu sendmailu postu pre moju domenu. Skusil som to
rozbehnut, ale daleko som sa nedostal
(polling mailhub.isternet.sk a potom fetchmail skonci).
Na druhu stranu som sa este s tym velmi nehral.

Co by som potreboval je nejaka linka na HOWTO, alebo na
nieco take, sendmail som uz trochu konfiguroval, takze
to potom hadam zvladnem. Ale ak mate niekto prislusne
konfiguracne subory, velmi by ma potesili. Alebo ak ma viete
jemne postrcit spravnym smerom, alebo viete vyvratit nieco
z toho co som napisal vyssie, tiez podakujem.

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm